لطفا جهت اطلاع و بهره مندی از شرایط گارانتی به موارد زیر توجه فرمائید
- لطفا ابتدا قبل از نصب قطعات از سالم بودن قطعه اطمینان حاصل فرمائید.
- ساعات پاسخگویی پشتیبانی سایت در روزهای رسمی از ساعت ۹/۳۰ الی ۱۹ می باشد.
- هزینه ارسال و دریافت محصولات جهت گارانتی (هزینه پستی) به عهده مشتری می باشد.
- ابتدا برای راهنمایی از شرایط گارانتی با واحد پشتیبانی جی موبایل تماس حاصل فرمائید.
- برای ارسال محصول و استفاده از خدمات گارانتی محصول به خوبی بسته بندی و لوازم جانبی و اقلام به همراه کالا ارسال شود.
- در صورت مخدوش شدن و یا پاک شدن مهر گارانتی و لیبل یا مهر گارانتی کشور ثالث محصول شامل موارد گارنتی نمی باشد.
- در صورت تغییر در شرایط اولیه و فیزیکی کالا، برداشته شدن برچسب محافظ ال سی دی یا تاچ و خم شدن فلت، گارانتی باطل خواهد شد.
- پس از دریافت محصول، کارشناسان خدمات پس از فروش جی موبایل به طور میانگین ظرف مدت چهار روز کاری نتیجه را به مشتری اعلام می نمایند.
- هرگونه آسیب و ایراد فیزیکی و یا مغایرت در مشخصات با ظاهر قطعات را حداکثر ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا به پشتیبانی سایت اطلاع دهید.
- آی سی، درب پشت، قاب، کابل، دوربین، لوازم جانبی، اسپیکر، بازر و انواع کانکتورها قبل از ارسال کنترل می گردد به همین منظور فاقد گارانتی می باشد.
شرایط گارانتی اکسسوری
- تمامی کالاهای بدون گارانتی یا با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا قبل از ارسال تست شده و سالم ارسال میشود و مرجوع یا تعویض نمیشود.
- در انتخاب خود دقت فرمایید محصول سفارش اشتباه مرجوع یا تعویض نمیشود.
- محصولات دارای گارانتی شرکتی در صورت داشتن مشکل کلیه خدمات با شرکت گارانتی محصول است.
- مسئولیت کالاهای با گارانتی به عهده شرکت گارانتی می باشد.
شرایط گارانتی باتری
- تمام باطری های موجود در سایت شامل ۳ ماه گارانتی تعویض می باشد.
- پاره شدن فلت در باطری های داخلی شامل گارانتی نمی باشد.
- تغییر شکل ظاهری شامل باد کردن یا خراب شدن پوسته باطری شامل گارانتی نمی باشد.